fredag 26 juni 2026

I huvudet på Jonas

Hej alla!
Livet i Örnsköldsvik kommun vi har så mycket att göra dag efter dag vad tycker ni om det?
Men vi kan gå och fika och göra bra jobb också.
Vad tycker ni om det undra bara?
Det är bara 11 dagar kvar till nedsläp för Sjunde i Sjunde med musik i år också.
Håll i hatten bara!
Alla är välkommen till Strandparken folkfest för alla som tycker om musik i vårt samhälle och vår kunskap att göra rätt sätt att göra nått bra för hos i Örnsköldsvik kommun.

Inga kommentarer:

I huvudet på Jonas

Hej alla! Livet i Örnsköldsvik kommun vi har så mycket att göra dag efter dag vad tycker ni om det? Men vi kan gå och fika och göra bra jobb...